More Newspapers Deny Receiving Payout From Ex-NSA Dasuki Through Kunle Obaigbena

Nduka Obaigbena looks at Beyonce


The managements of four newspapers have dissociated from the list of 12 media houses who Thisday boss, Nduka Obaigbena caimed he paid N10 million each to from the billions of misappropriated dollars by the National Security Adviser, NSA, Sambo Dasuki.

Daily Independent newspapers, Tribune, Peoples Daily andDaily Telegraph Publishing Company Limited [New Telegraph, Saturday Telegraph and Sunday Telegraph] are the papers who have so-far denied collecting said funds.

There has not yet been comment by the Sun newspaper, whose former Editor is Femi Adesina, current spokesperson of the government.